agiyr Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Silver: Totodile, Har börjat om mycket sp jag har haft alla, men nu har jag feraligatr. Gold:Cyndaqui Ruby:Tochic Mystery dungeon:Charmander(började om när jag hade bulbasaur) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
onur45 Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) :cool: Jag valde: sapphire:treecko ruby:torchic emerald:mudkip firered:charmander leafgreen:bulbasar gul:pikahu guld:cyndaquil silver:tododail Redigerat 10 Februari 2007 av onur45 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 På Emerald valde jag Treecko. Köpte det för ett tag sen bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 TREEKO DEN ÄR :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darkganon Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 (redigerat) har på alla spel jag har (blå,silver,guld,ruby,emerald,LF och gul) har jag valt vatten pokemonen ,(förutom på gul) eftersom den är mycket bättre än både gräs och eld (vinner över gräs med t.ex. ice beam). Redigerat 11 Februari 2007 av darkganon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg