unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Skrivet 17 December 2005 Tja! Hr långt har ni kommit på SPIDERMAN2?
rg_fuskare Skrivet 17 December 2005 Rapport Skrivet 17 December 2005 Tja! Hr långt har ni kommit på SPIDERMAN2? jag har haft den nu i 3 dagar och har bara sista banan kvar där man ska ha 50000 heropoints!!!
unix Skrivet 17 December 2005 Författare Rapport Skrivet 17 December 2005 Jasså :o Hur mycket har du spelat om dan då?
rg_fuskare Skrivet 18 December 2005 Rapport Skrivet 18 December 2005 Jasså :o Hur mycket har du spelat om dan då? 1-2 timmar om dan!!! jag e spel nörd så jag kan sånt:D
Simpsons Skrivet 18 December 2005 Rapport Skrivet 18 December 2005 då kanske du vet hur man gör för att klara det när man ska ut i havet till den stora kulan.. med aliens å sånt...?
rg_fuskare Skrivet 18 December 2005 Rapport Skrivet 18 December 2005 då kanske du vet hur man gör för att klara det när man ska ut i havet till den stora kulan.. med aliens å sånt...? HAHA det är ju jätte änkelt. Änkla sättet: gå till spidey shopp och köpa allt sen ska du gå där var Aiens är. det finns några UFO i luften du ska swinga dig från den ena till den andra tills du kommer fram. du behöver inte riktigt komma helt fram bara komm nära Lady Liberty så ta strömen dig ditt. dett blir lättare att swinga när du har alla skills. du bara tryker R2, L2 Och X för att hoppa vid slutet ov swing:en. men det var det änkla. när du är framme blir det mycke svårare. men jag ska inte säga nått än, du får se om du klarar dig själv först!!! :cool:
Hunted Skrivet 18 December 2005 Rapport Skrivet 18 December 2005 (redigerat) kan du kaske hjälpa mig jag klarar inte av när man är i hamnen och ska möta docktor octipus för andra eller tredje gången kan du ge mig några tips? Redigerat 18 December 2005 av filkar664
Simpsons Skrivet 19 December 2005 Rapport Skrivet 19 December 2005 då kanske du vet hur man gör för att klara det när man ska ut i havet till den stora kulan.. med aliens å sånt...? Jag har kommmit ut där 100 tals gånger, det är vid den stora bollen jag inte vet hur man ska göra..
rg_fuskare Skrivet 19 December 2005 Rapport Skrivet 19 December 2005 då kanske du vet hur man gör för att klara det när man ska ut i havet till den stora kulan.. med aliens å sånt...? runt Lady liberty finns det också UFO knut dig på en av dem med din Web (R2). den kommer lyfta upp dig ända till toppen. i mitten finns hjärtat som du ska förstöra för att klara av banan och ta bort kraftfältet.men du kommer inte fram till den för det finns en sak som snurrar runt och som skadar dig rätt mycket. för att sakta ner den snurrande saken så måste du slå sönder 7 eller 8 (kommer inte riktigt ihåg) elektriska bollar som finns högst upp på sidorna, det borde finnas. när du gjort det så ska du till hjärtat snabbt innan de electriska kloten kommer tillbaka. när du slåt sönder hjärtat så ska kraftfältet gå bort........!!!!!!!. och doctor otupus dödar du först genom att släcka alla dom där som ger kraft till den stora gula saken. efter det kommer DR octavious kraftfält gå bort nu ska du bara undvika hans armar och försöka slå honom hur myket du kan. det finns ingen annan förklaring!!!
Amaeli Skrivet 22 December 2005 Rapport Skrivet 22 December 2005 Jag är där man ska möta becker i en arena i 2 olika grenar.
unix Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Skrivet 22 December 2005 Jasså :o Hur mycket har du spelat om dan då? Okej :) Inte jag.
Anderzzon Skrivet 22 December 2005 Rapport Skrivet 22 December 2005 Klarade hela på 2veckor, elle nåt :P
Rekommendera inlägg