Hoppa till innehåll

Call Of Duty 2


von kluth
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alltså,jag spelade ett demo,tror jag att det var,så det måste ha varit Call Of Duty 2,eller hur?

Den var ju så skön!

Måste köpa den till Ps2!

 

Mjo, det borde det ha varit såvida det nu inte minns förhandsvisningar tillgängliga för TO.

Ett sätt att förvissa sig om det var just CoD är veta ifall spelet utspelades i förstapersonsperspektiv som gäller för just Call of Duty.

Redigerat av Opooa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså,jag spelade ett demo,tror jag att det var,så det måste ha varit Call Of Duty 2,eller hur?

Den var ju så skön!

Måste köpa den till Ps2!

 

Den jag spelade såg ut som jag gick yill några nazister.

Sen när man har dödat några så går man vidare till nästa ställe,var det typ vid ett hamn,det fanns båtar.

Det fanns några som hade typ gasmask på sig.

Är det till någon hjäkp,alltså ifall det var Cod?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, jag känner inte riktigt igen det där med gasmasker och båtar, det finns visserligen både och, men inte på samma banor såvitt jag vet.

Men kolla nedanstående länkar, tror det går ganska lätt att avgöra vilket du spelade då.

 

http://www.xbox.com/en-US/games/c/callofduty2/

http://www.xbox.com/en-US/games/t/theoutfit/

 

Sen finns ju förstås möjligheten att det var ett vanligt xbox-spel du spelade eftersom många av dem också är tillgängliga för 360.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Misstänker att det var Cod2 eftersom det fanns inte sånna där,"Bazooka" där,men som fanns i Theoutfit.

Men alltså inledningen var att(vet inte ifall det nu var inledningen,någon hade kanske redan klarat någon bana..)men först var man i en bil och det var pansarvagnar på vägen,sen var det flyplaner som flög runt,och när man kom fram körde man typ under ett bro..sen började kriget,men jag tror starkt på att det var Cod2.

Men när jag spelade var det inte fallgor på dem,när jag pekade mot mina kompisar stod det namnet på dem..

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...