Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Alltså,jag spelade ett demo,tror jag att det var,så det måste ha varit Call Of Duty 2,eller hur? Den var ju så skön! Måste köpa den till Ps2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opooa Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Alltså,jag spelade ett demo,tror jag att det var,så det måste ha varit Call Of Duty 2,eller hur? Den var ju så skön! Måste köpa den till Ps2! Mjo, det borde det ha varit såvida det nu inte minns förhandsvisningar tillgängliga för TO. Ett sätt att förvissa sig om det var just CoD är veta ifall spelet utspelades i förstapersonsperspektiv som gäller för just Call of Duty. Redigerat 27 December 2005 av Opooa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Alltså,jag spelade ett demo,tror jag att det var,så det måste ha varit Call Of Duty 2,eller hur? Den var ju så skön! Måste köpa den till Ps2! Den jag spelade såg ut som jag gick yill några nazister.Sen när man har dödat några så går man vidare till nästa ställe,var det typ vid ett hamn,det fanns båtar. Det fanns några som hade typ gasmask på sig. Är det till någon hjäkp,alltså ifall det var Cod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opooa Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Hm, jag känner inte riktigt igen det där med gasmasker och båtar, det finns visserligen både och, men inte på samma banor såvitt jag vet. Men kolla nedanstående länkar, tror det går ganska lätt att avgöra vilket du spelade då. http://www.xbox.com/en-US/games/c/callofduty2/ http://www.xbox.com/en-US/games/t/theoutfit/ Sen finns ju förstås möjligheten att det var ett vanligt xbox-spel du spelade eftersom många av dem också är tillgängliga för 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Misstänker att det var Cod2 eftersom det fanns inte sånna där,"Bazooka" där,men som fanns i Theoutfit. Men alltså inledningen var att(vet inte ifall det nu var inledningen,någon hade kanske redan klarat någon bana..)men först var man i en bil och det var pansarvagnar på vägen,sen var det flyplaner som flög runt,och när man kom fram körde man typ under ett bro..sen började kriget,men jag tror starkt på att det var Cod2. Men när jag spelade var det inte fallgor på dem,när jag pekade mot mina kompisar stod det namnet på dem.. Redigerat 27 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 call of duty kommer komma 2:a för mig. 1:a kommer Halo 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 call of duty kommer komma 2:a för mig. 1:a kommer Halo 3! Hur kan du säga så när spelet inte ens har fått ett release datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 För att det kommer komma ut 02/06-06 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Ja så? Du vet inte om spelet blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Nej men ja tror det fö ja gillar halo 1 och 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Det luktar fanboy, Mr. spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 ja! Jag gillar x360 spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.