MahL Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 När jag ska gå in på statistik så går det inte jag får inte fram det jag får fram så att jag har allt det som är i den där listan som det finns en massa saker så vad är det för fel just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 När jag ska gå in på statistik så går det inte jag får inte fram det jag får fram så att jag har allt det som är i den där listan som det finns en massa saker så vad är det för fel just nu? Men nu är ju ändå statistiken helt försvunnen och jag tror jag vet varför! Det lockade bara fler att spamma! :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Den var först avstängd och nu är den borttaggen framförallt för att den belastade servern mycket och segade ner sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.