unix Skrivet 25 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 INTE FÖR HAN VAR MITT I 2 VÄRDSKRIGET NÄR USA ATACERADE TYSKARNA MEN Det hära handlar om GTA inte om II Världskriget. ________________ Fortsätter på Cryo's inlägg. Det är jag din mamma CJ. Jag är inte död, jag har rymmit till Norge! Kom och hämta mig vid flygplatsen. CJ: Okej! Jag kommer nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gangsta_killer Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 ..men det hade blivit ett andra världs krig, så tyskarna kom in i san andreas med sina stenålders pansar vagnar och då började alla gäng i SA å sammarbeta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Och slängde ut alla tyskar,sedan blev Ballas och Groove Street åter fiender och sen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Redigerat 27 Januari 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Inga sånna där ord sa CJ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Och gick därifrån och gick hem och vilade lite.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Sen när han vaknade blev han överraskad av något som... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Rörde sig i buskarna det var..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Det var Cesar som sa.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Att CJ syster hade..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 fågelinfluensan :cool: fågelinfluensan :cool: ............. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 ... Cj blev kåt och runkade av cesar... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg