B4z4r Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Någon som vet hur man kommer till disney slottet (det brevid traverse town) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Jag tror att man skulle gå genom en port, där kommer det massor fiender... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 18 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 var ä den? det är många portar med massor av fiender Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Sök på google, ska finnas en jääätte stooor map! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aaltoooo_ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 lol n00bs man kan inte komma till disney-slottet i ettan, men i andra kommer man kunna vara i disney-slottet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 förlåt då men man hör saker <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 lol n00bs man kan inte komma till disney-slottet i ettan, men i andra kommer man kunna vara i disney-slottet. Är du 100% säker på det? Jag tror dock att man kan komma dit, varför skulle det då finnas med på kartan?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag tror inte heller att man kan komma dit. Jag har kört fast på sista Ansem han är ju hur svår som helst. Jag tycker det är jobbigt att möta tre (bossar) på en ggr och inte spara emellan dem, den sista är helt omöjlig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 han ä lätt ju bara man håller mana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Det går att komma till slotet på ettan men då måste man ha en jä*la massa saker :S min kompis har gort det när jag var hos honnom men jag vet inte hur man gör :S men'men inget att bli sur för eller hur?? :bah: Aaltoooo_ du kan väll vara lite snällare du viste ju inte heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 jag tror inte det går att komma dit.. jag har klarat allting som finns på hela colusseum även Sephiroth och så har jag klarat Ansem. jag har The Ultima Weapon och en massa annan skit.. vad mer krävs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 jag har pckså gjort det är lvl 100 skaffat den hemliga filmen när man klarat ansem allt tror jag :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg