Gun Guy Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Mitt Nintendo 64 är paj vill ha det reparerat. Någon som vet var man kan få det fixat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NRG Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Vet du vad som är sönder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 13 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Mina kontroller och ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 det är nog bätre och köpa nyt tror jag, annars vet jag var5 ma kan reperera det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 det är nog bätre och köpa nyt tror jag, annars vet jag var5 ma kan reperera det :( Var då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 han mena nog inte vart man kan reparea det med tanke på att han gjorde en sån där smilies Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Nintendo 64 säljs inte längre..Men man kan nog köpa begagnade nånstans.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Alla jag käner har jag frågat en vill inte sälja och dom andra har sina på landet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Alla jag käner har jag frågat en vill inte sälja och dom andra har sina på landet. Det finns på blocket.se Det finns även nya spakar till kontrollerna på www.tvspelsweb.com. jag har köpt spakar därifrån och de fungerar utmärkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg