Hoppa till innehåll

Dbz Budokai 3 ! Hjälp!

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_
Skrivet

nu funkade broly ochså på DU.. jag ah rklarat alla DU ... så fick ajg dragon arena ... sen när jag går in påd en och väljer typ goku så ska jag möta någon så är det en j*vla lista med gubbar med dems lvl... fattar noll also..

1. vad ska man göra där??

2: kan man vinna SKILL eller nån gubbe?

3: så här stog dte på ett fusk på reklam " saibamen: bessegra nappa när han bryter säg in i dragon arena" ... vad ska amn göra så att nappa bryter säg in då??

snälla nån svara jag är en loser på ps2... -.-

Skrivet

nu funkade broly ochså på DU.. jag ah rklarat alla DU ... så fick ajg dragon arena ... sen när jag går in påd en och väljer typ goku så ska jag möta någon så är det en j*vla lista med gubbar med dems lvl... fattar noll also.. 

3: så här stog dte på ett fusk på reklam " saibamen: bessegra nappa när han bryter säg in i dragon arena" ... vad ska amn göra så att nappa bryter säg in då??

du kan få saibamen och Cell jr i dragon arena.

vad du gör där... du bara väljer nån du vill möta så går din karakträrs Lv upp om du vinner!!

jag tycker den är bra. När jag blir tröt på Dueling så går jag in där och möter några svårare motståndare!!! jag skrev i en annan tråd hur du får alla karaktärer kolla in den!!!

Gäst trunks_
Skrivet (redigerat)

ja jag gick in där och kollade. det stod att jag ska bessegra nappa när han bryter seij in i dragon arena för att vinna saibamen??... vad ska man göra så att han bryter seij in då? samma sak gäller piccolo.

kan du inte seija exAKT vad man ska göra för att vinna siberman och cell jr??

Redigerat av trunks_
  • Skapa ny...