Xats Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Om du går in på Aoe2:Age of kings så under multiplyer-skölden så finns det en ikon som heter msn Zone. Det är den vi menar!!!!!!!!!!!!!!!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Kraden555, vad oCH VEM FÖRE STÄLER bilden på din avatar för nåt?Från ett spel?? (Sorry För Dubbel-inlägget) :( Redigerat 1 Januari 2006 av Xats_2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Jag hoppar ur Turneringen ... Här är skälen: 1.Har fott Age Of Empires III så jag pallar helt enkelt inte köra 2:an 2. Dålig Organison 3. Den värkar aldrig bli av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Jag hoppar ur Turneringen ... Här är skälen: 1.Har fott Age Of Empires III så jag pallar helt enkelt inte köra 2:an 2. Dålig Organison 3. Den värkar aldrig bli av.. Funderar också på hoppa ur p.g.a samma orsaker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Vaa ?? Kan man spela online på Age of Empires ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 ehhh det kunde man redan i 1 till och med men jag hade pirat version av age of empires but i got to to the hard work jag gatt formatera datorn men om nån har en no cd version och vill sharea så kan jag väl va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Vaa ?? Kan man spela online på Age of Empires ? Ja godmorgon... Kyle_Katarn ska vi lira Age of empires III på nätet? Det är väldigt bra MUltiplayer läge faktist :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 skulle kanske ha villat vara med, men jag suger på AOE. Så isåfall måste ja träna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 (redigerat) jag hadde glömmt att jag hadde en turnerig :P men den blir avblåst för att det inte funkar att spela online för mig så den är borta nu :( :( :( kan en modd låsa denna tråd?? Redigerat 1 Januari 2006 av kraden555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?????????????????????????NNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 jag kan vara me!!! plats n r7 till mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 @Tacklaren Han sa ju att det inte blev någon turnering *** va ondödig tråd!! Du skapade den säkert bara för att få fuskamynt & fuskarank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.