RaXeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 om jag e med e jag byzantines.. men när är turneringen? vill först veta när det är, innan jag bestämmer mej Undrar också det!Först och främst ska han nog skaffa tillräckligt med deltagare.Jag tycker iallfall att vi tar det efter Julafton och innan Nyårsafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Japp :D annandag jul kan inte jag för jag har fotbolls cup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickztah Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Tja jag är Henke's Kompis jag är med! Jag är som henke sa Mongols! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 jag kommer att uppdatera första inlägget med ojänma mellanrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 jag e japanese Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Varför tar jag upp två platser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 oj, ska fixa det ps quaked_ess....JAG SKA JU VARA JAPANESE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 lr, tror inte att jag ska med ändå... E så dålig... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 jag är nog sämre en dig....har bara klarat ett scenario utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Fusken äger! Jag är nog inte heller så bra! Har inte kört på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 *EDIT I FÖRSTA* jag har lagt till en ny regel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Nej men seriöst! Jag e så dålig.... Ta bort mej... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.