TheUnnamed Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Och jag är så bra ta inte bort mig XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 jag är med jag är random jag ska bara installera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) Asså får jag fråga en sak säg inte att vi ska köra Random map ... Det suger ju! Man ska köra Regicide <_< EDIT: Stavfel Redigerat 22 December 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) jag har en fråga hur ska vi joina server och hur ska jag veta vilken patch ni har :huh: PS: går det bra om jag är china Redigerat 22 December 2005 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Om ingen annan är det går det bra... Asså jag fattar inte heller hur vi ska joina ... Han snackar om någon msn sida eller nott... (wierd?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 om det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 vad är en msn zone acount? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 det är som en spelserver som gör att man snabbt kan hitta ett spel, men den regeln far bor för min farsa tog bort det från datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Hur får man/var finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 man går in i aoe2 och klickar på msn zone förslagsvis :P :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Okej du men ar den ikonen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Asså Kraden du får ju förklara bättre jag fattar fortfarande inte vad "msn zone" är .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.