Oden Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Skit också,hade den förut som därefter gick sönder i hårdisken efetrsom jag hade spelat för mycket. Ladda ner ett crack till spelet så ska det funka fint igen. Finns förmodligen på gamecopyworld om du googlar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 @Tacklaren Han sa ju att det inte blev någon turnering *** va ondödig tråd!! Du skapade den säkert bara för att få fuskamynt & fuskarank okej... har jag missat; SRY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) @Tacklaren Han sa ju att det inte blev någon turnering *** va ondödig tråd!! Du skapade den säkert bara för att få fuskamynt & fuskarank nej, till skillnad från andra så BRYR JAG MIG INTE OM FM och för mig så funkar det inte att köra online för någon konstig anledning, om någon vill testa (och kanske få tillbaka turneringen) att köra online med mig så kontakta mig på min msn [email protected] Redigerat 8 Januari 2006 av kraden555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.