Hoppa till innehåll

Black & White Fusk :s

Firebolt

Rekommendera inlägg

Hej jag fattar inte hur man ska göra fusket då man aktiverar ett mat/trä mirakel och ska snabbklicka massa gånger på dörren till byförrådet =S jag har försökt flera gånger men det går inte!

Och sen då man ska leta efter ett förstorande mirakel för att man ska kunna visa sin varelse för den där gubben, var finns det nånstans? =S har flyttat på varenda sten ju! och jag har bara hittat ett stärkande mirakel!

Hjälp tack!

// :evil: Firebolt :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag fattar inte hur man ska göra fusket då man aktiverar ett mat/trä mirakel och ska snabbklicka massa gånger på dörren till byförrådet =S jag har försökt flera gånger men det går inte!

Och sen då man ska leta efter ett förstorande mirakel för att man ska kunna visa sin varelse för den där gubben, var finns det nånstans? =S har flyttat på varenda sten ju! och jag har bara hittat ett stärkande mirakel!

Hjälp tack!

:kung:

man tar t.ex matmiraket och sen går du ganska nära dörren och klickar på dörren eller taket över den och klicka ganska fort men inte för fort eller för sackta.

:gitarr:

man måste göra en silverscroll och vinna den för att få det men jag tror att den finns bara på andra värd :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 7 månader senare...

Hjälp tack!

okej du skall inte aktivera ett fusk för att kunna göra det, ta ett mat/trä mirakel

ok tryck ganska fort med höger knappen på musen på matförådsdörren.

du behöver inte ha ett förstorarmirakel för att visa upp gör bara så att den växer lite genom att låta den sova och spela länge låt honom äta mkt också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...