Firebolt Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Hej jag fattar inte hur man ska göra fusket då man aktiverar ett mat/trä mirakel och ska snabbklicka massa gånger på dörren till byförrådet =S jag har försökt flera gånger men det går inte! Och sen då man ska leta efter ett förstorande mirakel för att man ska kunna visa sin varelse för den där gubben, var finns det nånstans? =S har flyttat på varenda sten ju! och jag har bara hittat ett stärkande mirakel! Hjälp tack! // :evil: Firebolt :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firebolt Skrivet 20 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Finns det ingen som fattar fusken ?? :( Snälla jag behöver hjälp fort !! // :evil: Firebolt :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super__jessica Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Hej jag fattar inte hur man ska göra fusket då man aktiverar ett mat/trä mirakel och ska snabbklicka massa gånger på dörren till byförrådet =S jag har försökt flera gånger men det går inte! Och sen då man ska leta efter ett förstorande mirakel för att man ska kunna visa sin varelse för den där gubben, var finns det nånstans? =S har flyttat på varenda sten ju! och jag har bara hittat ett stärkande mirakel! Hjälp tack! // :evil: Firebolt :evil: :kung: man tar t.ex matmiraket och sen går du ganska nära dörren och klickar på dörren eller taket över den och klicka ganska fort men inte för fort eller för sackta. :gitarr: man måste göra en silverscroll och vinna den för att få det men jag tror att den finns bara på andra värd :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RevAngeL Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Hej kan någon hjälpa miga klara 2dra världen? :P fattar ingenting typ ifall det är någon som vill hjälpa så kan ni lägga till mig som kontakt elelr börja snacka med mig om det hära elelr lägga till mig på [email protected] på msn...tack och hej! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super__jessica Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Hej jag fattar inte hur man ska göra fusket då man aktiverar ett mat/trä mirakel och ska snabbklicka massa gånger på dörren till byförrådet =S jag har försökt flera gånger men det går inte! Och sen då man ska leta efter ett förstorande mirakel för att man ska kunna visa sin varelse för den där gubben, var finns det nånstans? =S har flyttat på varenda sten ju! och jag har bara hittat ett stärkande mirakel! Hjälp tack! // :evil: Firebolt :evil: okej du skall inte aktivera ett fusk för att kunna göra det, ta ett mat/trä mirakel ok tryck ganska fort med höger knappen på musen på matförådsdörren. du behöver inte ha ett förstorarmirakel för att visa upp gör bara så att den växer lite genom att låta den sova och spela länge låt honom äta mkt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.