Hoffsan Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Jag har fastnat! Jag fick i uppdrag att hämta formelboken om Incendio och det har jag gjort. Nu ska jag tillbaka till klassrummet men det är här jag fastnat. Jag är bland en massa eld och så 4 lejonstatyer. Hur kommer man upp för att stänga av elden? Jag har provat att sätta eld i lejonens munnar men det händer inget... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoffsan Skrivet 2 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag har fastnat! Jag fick i uppdrag att hämta formelboken om Incendio och det har jag gjort. Nu ska jag tillbaka till klassrummet men det är här jag fastnat. Jag är bland en massa eld och så 4 lejonstatyer. Hur kommer man upp för att stänga av elden? Jag har provat att sätta eld i lejonens munnar men det händer inget... Ingen som vet??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unfairwish Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag har spelat de där för jätte länge sedan just vid det stället c(: Jag kan inte garantera dig nått, men hänger de inget i taket ovanför eldarna som man ska trolla ner så de täpper till? kramsu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg