forum Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Hej tänkte bara höra hur många det är som håller på med smällare och raketer och allt vad det nu heter??. en är det i alla fall och det är jag :cool: :cool: skriv gärna vad ni brukar köpa till ny år. :student: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Mini-raker är skoj :D Små pansarvagnar och annat diggar jag också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Tiger raketer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Små smällare är väl roligt att smälla som t.ex mini raketer,kina skott osv och själv klart ska man ha raketer och sånt! :D Ifall någon moderator låser denna tråd, då ska han\hon ha banne mig ha en bra anledning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 jag Diggar Mini rakter mäst som jag sa ditigare men har inte nott imot att smälla några smällare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Såklart det är ju jätte roligt när det smäller :cool: Men jag har trötnat lite på smällare nu för det vara några skit ungar (Ursäkta Språket) Som la Air bombs i min post låda så den exploderade <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Fick du tag på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 19 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 (redigerat) JA FICK DU TAG PÅ DOM ?. Jag och några kompisar skött miini raketer på isen och min ena kompis och en raket flög rakt under skon och fastnade. å sen har jag väl stopat en air bomb i en papperskorg och jag kan säga er att oatt det började lukta väldigt bränt så jag tog snö och stoppa ner så slutade det att ryka. några fler som har gjort nåt hys?? Redigerat 19 December 2005 av forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 JA FICK DU TAG PÅ DOM ?. Jag och några kompisar skött miini raketer på isen och min ena kompis och en raket flög rakt under skon och fastnade. å sen har jag väl stopat en air bomb i en papperskorg och jag kan säga er att oatt det började lukta väldigt bränt så jag tog snö och stoppa ner så slutade det att ryka. några fler som har gjort nåt hys?? Tycker faktiskt att det är dummt att slösa smällare genom att t.ex lägga dem i papperskorg,det är roligare att göra det på ett hövligare sett än att göra det på ett "barbariskt" sätt,men mini rakter är kanske ett undantag B) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Fick du tag på dem? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Vart kan man köpa smällare om man är minderårig egentligen? Jag tycker att det är skitkul att spräng småsaker, såsom brevlådor m.m. Men det är så sllan jag får tag på smällare! Nån som vet vart man kan köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Vart kan man köpa smällare om man är minderårig egentligen? Jag tycker att det är skitkul att spräng småsaker, såsom brevlådor m.m. Men det är så sllan jag får tag på smällare! Nån som vet vart man kan köpa det? Får man inte köpa smällare om man är minderårig i Sverige!?!??!?!??!?!Åk till Finland, där kan du hitta raketer och smällare i varenda *beep* butik! P.S. Brukar smälla små raketer med fislukt! :evil: :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.