Hoppa till innehåll

Smällare ?


forum
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Dem dära små tiger bomberna säljs inte längre här i sverige, alltså jag menar på vit, ok, om nån jobbar svart så kanske det gör det !! Fast f*n !! Bara för att folk inte klarar sig med såna dära tiger bomber ska inte alla ta på sig alt lidande !

 

Jag köper Raketer miniraketer pansarvagnar, tårtor, fjärillar och alt annat kul, skit kul och sätta en action man gubbe på en raket, blir så häftigt !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är minderårig, så jag kan inte köpa.

Men min brorsa har köpt en j*vla massa smällare när det inte var förbud, så han sprängde allt möjligt...

 

Detta året ska jag försöka få nån att köpa ut till mig...

 

Du vet väll om polisen får se dej ute på gatan när du smäller smällare själv så kan man

åka fast om man är under 18+ Risken är ganska stor..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JA FICK DU TAG PÅ DOM ?.

 

Jag och några kompisar skött miini raketer på isen och min ena kompis och en raket flög rakt under skon och fastnade. å sen har jag väl stopat en air bomb i en papperskorg och jag kan säga er att oatt det började lukta väldigt bränt så jag tog snö och stoppa ner så slutade det att ryka.

 

 

 

några fler som har gjort nåt hys??

 

Håller med.

Smäll dom ute :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...