deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 har inte rört en raket... mina föräldrar låter mej inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) vad brukar ni köpa om ni ska köpa en sats eller nåt liknande ?? :student: Redigerat 22 December 2005 av forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Dem dära små tiger bomberna säljs inte längre här i sverige, alltså jag menar på vit, ok, om nån jobbar svart så kanske det gör det !! Fast f*n !! Bara för att folk inte klarar sig med såna dära tiger bomber ska inte alla ta på sig alt lidande ! Jag köper Raketer miniraketer pansarvagnar, tårtor, fjärillar och alt annat kul, skit kul och sätta en action man gubbe på en raket, blir så häftigt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Köper väl Jackpot några gånger,och Tiger smällare säljs visst,såg några som smällde och dem hade säkert köpt det vit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag brukar köpa ``småsmällare´´ och ha lite roligt med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Har en massa tigerraketer hemma! Men de är köpta förra året! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Är minderårig, så jag kan inte köpa. Men min brorsa har köpt en j*vla massa smällare när det inte var förbud, så han sprängde allt möjligt... Detta året ska jag försöka få nån att köpa ut till mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Är minderårig, så jag kan inte köpa. Men min brorsa har köpt en j*vla massa smällare när det inte var förbud, så han sprängde allt möjligt... Detta året ska jag försöka få nån att köpa ut till mig... Du vet väll om polisen får se dej ute på gatan när du smäller smällare själv så kan man åka fast om man är under 18+ Risken är ganska stor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 risken är ganska liten att man åker fast. hur ska polisen kunna se att det är just du som skjuter raketer med alla kläder och jackor och mössa ??????????????. så risken är ganska liten..... :evil: :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag köpte nyss ett paket med smällare det heter '' Big Bang'' och det är en massa olika smällare i den! :D .. Förra året hade jag och min kompis en massa tigerraketer vi satt typ 5 styckna i en 1,5 L flaska och kastade ut på vägen, fy f*n vad kul det va :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 JA FICK DU TAG PÅ DOM ?. Jag och några kompisar skött miini raketer på isen och min ena kompis och en raket flög rakt under skon och fastnade. å sen har jag väl stopat en air bomb i en papperskorg och jag kan säga er att oatt det började lukta väldigt bränt så jag tog snö och stoppa ner så slutade det att ryka. några fler som har gjort nåt hys?? Håller med. Smäll dom ute :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Köper väl Jackpot några gånger,och Tiger smällare säljs visst,såg några som smällde och dem hade säkert köpt det vit! Folk brukar spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.