Tyrion Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Tjena, har nyligen gjort ett community för mangafans, men jag känner att jag skulle behöva lite hjälp med sidan så...är nån här ute bra på hemsidor??? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 (redigerat) Jag kan hjälpa dig jag var en av dom som skapade *elakfildelningssajt* Redigerat 21 December 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag skulle kunna hjälpa till, jag skapade Telluxportal.co.nr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) okej då kan jag ju först ge er min URL www.manga-wei.(tk) (asså man kan inte skriva slutet utan att de står: reklam men iafall det är tk) Redigerat 22 December 2005 av Tyrion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Ehm, den där sidan har inte du gjort själv. Du har använt dig av en f.ärdig community. Såna är riktigt svåra att ändra i själv. Vad är det du tänk få hjälp med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jupp, man får ingen direkt tillgång till källkoden villket suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) jag kan gärna hjälpa till om jag får är rätt bra på sånt e modde på chronicalgames.com en site där dom gör egna game engines och sånt håller på med en som snart är klar ps.heter kevve2 på din sida Redigerat 22 December 2005 av the game master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 okej, om du vill så gör jag dig till del-admin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.