Zhou_Tai Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 I min guild var det en kille som skrev medelanden i guild chatten men det stod att jag hade skrivit dom, och han vägrar beräta hur han gör det, vet någon hur det här går till? typ ett utdrag =/ neyman:o my pants (killen) neyman: wtf did i write that (jag) asså man ser ingen skillnad på den. upskattar svar^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Det var verkligen konstigt må jag säga. Men han kanske bara skriver ditt namn i någon parantes innan han skriver medelandet. Men jag vet inte säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Jo en gång höll jag på att skälla ut en kille :P Sen skrev han typ så att det kom [Guild] Apan: Ödde, du e inte klok... Han vägrade också att berätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 en kille i min guild gjorde det också... han blev kickad :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 gör massor av mellanslag (space knappen) och sedan skriv [Guild] Namn: ahahaghauhauahah. Men gör inte det, man kan bli bannad tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Men lol alla kan ju skriva guild medelanden, man bårkar skriva /ens namn men där kan man skriva vem som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhou_Tai Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ok tack, jag vet hur man gör nu^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Ett enkelt tips är att skaffa Timestamp. Med den kommer en tid framför varje meddelande. Typ [22.22] [Guild] [Exempel]. Med den ser du direkt om någon försöker skriva i någon annans namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg