Arek Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 själv ska [/b]JAG köpa SPELET :P :P :) :) men jag jag undrar om ni ska köpa dett en fråga om COD 2 big red one ...vill ha fakta om edet bra o så .. så adda [email protected] VILL NI NÅT SKRIV HÄR OM FIFA STREET2 som är det bästa fotbolls spelet hitills Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Det värkar ganska bra men ska nog köpa FIFA 06 istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Tror inte jag ska köpa det. Har andra planer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 ska köpa det ettan var ju bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Jag ska inte köpa det ska nog ha något annat istället funderar på att köpa fifa 06 istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 gillar inte fotbolls spel.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag vet inte än om jag ska köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag ska nog inte köpa det, isåfall låna och lägga in på HDD :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 ska inte köpa det man e ju olaglig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg