Shadowbeing Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Det är ju reoligare att slå ut dem själv än att bara få dem... Och förresten så finns det 29 banor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 det e inte alls 29 banor... du ljuger! det finns 26 stycken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Vänta lite. Nu ska jag gå och kolla!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 det e inte alls 29 banor... du ljuger! det finns 26 stycken Sorry!!! Men du hade fel och jag hade rätt som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 29st? jag trodde bara det är 28. vilken är det isf som jag har missat? KAN man få typ Koopa och nån annan "tönt" :P på den version vi har eller är det bara på japanska versionen som sonic och tails? En fråga till. KAN MAN SE HUR MÅNGA VS MATCHER MAN SPELAT? och kommer det alltid upp "you have fought 200 matches och 300 osv? jag har bara sett det skrivas 200 och 100vs matches. HELP plz :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 vet nån nått annat sätt att få sonic ??.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 29st? jag trodde bara det är 28. vilken är det isf som jag har missat? KAN man få typ Koopa och nån annan "tönt" :P på den version vi har eller är det bara på japanska versionen som sonic och tails? En fråga till. KAN MAN SE HUR MÅNGA VS MATCHER MAN SPELAT? och kommer det alltid upp "you have fought 200 matches och 300 osv? jag har bara sett det skrivas 200 och 100vs matches. HELP plz :) Hur många banor från har du fått. Man kan se hur många banor, gubbar matcher man har fått/har o man går in på MISC. Records. Man kan fortfarande inte få Sonic!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 man kan inte få sonic,noobs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 man kan inte få sonic,noobs Det har jag redan berättat. Sorry! Men vem är NooB?? Det är väl en användare som heter så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 noob=kass,dålig,tycker han e bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 noob=kass,dålig,tycker han e bra Jaha, du menar så. Trodde att du menade en gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 29st? jag trodde bara det är 28. vilken är det isf som jag har missat? KAN man få typ Koopa och nån annan "tönt" :P på den version vi har eller är det bara på japanska versionen som sonic och tails? En fråga till. KAN MAN SE HUR MÅNGA VS MATCHER MAN SPELAT? och kommer det alltid upp "you have fought 200 matches och 300 osv? jag har bara sett det skrivas 200 och 100vs matches. HELP plz :) så här tittar du på hur många vs-matcher du har spelat först ska du trycka på DATA, sen MELEE RECORDS, sen MISC. RECORDS, sen letar du efter där det står VS. play match total Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg