MASTER MODE Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 man kan fånga deyox på fier red lef gren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 man kan fånga deyox på fier red lef gren Var står det? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 (b @ 17/02-2004 09:43:16) Då kan man väl fånga dem i Red Fire och Leaf Green det borde man inte kunna för på fire red & leaf green så kan man bara fånga pokemon från röd & blå & grön & gul ...Silver, Cristal och Gold ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 kan man få regice,regirock,registeel påfire red och leaf green? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst elliot12 Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Vet inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 kan man få regice,regirock,registeel påfire red och leaf green? Nej, eftersom det bara är pokemon från röd, gul och blå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diderik Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 man kan byta alla pokemon från R/S till FR o LG man kan få alla pokemon som finns på FR o LG jag har FR det äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jo man kan få regice registeel regirock i fire red och i leaf green.. kolla på Forum.fuska.se > Nintendo > Gameboy Advance > Pokemon > Hur Ni Får Regisarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 var fångar man unowns? Dom går just nu bara att fånga på Crystal, Guld och Silver! Men det här får du i alla fall diskutera någon annan stans eftersom det inte tillhör forumet! :? <{POST_SNAPBACK}> De går att fånga unown på Fr/Lg.Jag har till och med unown på mitt colosseum (jag böt över från mitt Firered). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 ja det finns unowns.. men varför heter dom inte Unknowns? som i silver och massa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 visst kan man fånga unown på leafgreen/firered åk bara till ö 7 när du har klarat elit fyran (sevii islands). men innan du kan börja fånga unown måste du på ö 7 klara av ett stenpussel i en grotta (strengh blir nödvändig). sen är det bara att fånga på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord zidian Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 kommer inte riktigt i håg :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg