Torayami Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Nu när lovet har börjat har nog många fått sina betyg och jag undrar: är ni nöjda? Ialla fall är jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Lovet börjar inte förrän imorgon för mej!Jag går i 7:an så jag får inte betyg förräns nästa år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 20 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Jag syftad på dom som har fått sina betyg och jag vet att alla inte börjar lovet samtidigt. SRY DÅ!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Jag får dem idag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 VG i allt förutom biologi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 alla värkar ha fått bra betyg så här länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Man får inte betyg först innan sommarlovet. Det som vi får nu kallas omdömmen och är till för att visa hur vi ligger till om man ska förbättra sig osv. Vi kommer få hem våra omdömmen i brevlådan nu i mellandagarna, men jag vet att jag har VG i 4 ämnen och resten G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 förlåt omdömmen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Jag är jävlit nöjd med mina betyg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Mvg i idrott =) Wäähaw xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 VG i allt utom SO,Svenska och Tyska. G i de ämnena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.