Travaren_Mid Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Nu har jag skaffat en Nintendo DS med Nintendogs. När jag valde hund så tog jag en Labrador Retriver. Nu söker jag namnförslag! Jag har länge gått och tänkt på namnet "Lucky", men jag vet inte riktigt. Så snälla, hjälp mej. Mvh Michaela och (kanske) Lucky.^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 E hunden en tjej eller kille? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Travaren_Mid Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Kille. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Rippo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Napolion kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 rex? sean? hundvalp? lalpen? lurven nått av dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Travaren_Mid Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Nu har jag hittat på 2 st namn till mina labradorer(fick det gröna spelet). Det är Lucky och Acello. Men tack för hjälpen! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Om du skaffar en till hund så kalla den Luigi och fixa en Luigi-keps till den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bröderna3 Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Den kan heta Ray :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babian Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 eller bloddyR... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonXD Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jack eller Maxwell. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 papsi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg