Dezen Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 hur gör man så att vanliga medlemmar kan skriva? JAg kan bara få moderatorerna till att skriva, jag har gjort det i reklam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 du bara väntar NOOB! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Håll käften! Han är inte noob jag hjälpte han, han vbehövde ställa in en grej XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 du bara väntar NOOB! N00b kan du vara själv, du vet väll inte ens vad det är..... nu kan nån mod låsa detta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 vad e adressen till forumett?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Aaaa kevve ! Tja.. Skickar på pm för reklam är ju förbjudet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 om ni vill veta adressen så skicka ett pm vi vill ju inte ta över alla fuska.se,s medlemmar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 jag trodde att det var forum.fuska.se du menade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Lär dig läsa. Eller läs ordentligt nästa gång du anklagar någon för noob.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 nu är man sådär nästan läbbigt nära varningsknappen igen... kolla där du ändrar grupper, ta members och se till att allt som heter typ Can post är ikryssat. ~låst~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg