ELF Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Jag har haft min MP3 spelare i 1 år nu. Den funkar som den ska. Men här hos pappa så kan jag inte få den att funka till datorn. Den ksa funka till Winsows 98. Första gången jag satte i den i datorn så hittade datorn den, men jag var ju tvungen att installera drivrutinerna sp jag tog ut den och installerade dom. Men nu kan jag inte få det att funka. Jag har testat med att installera om drivisarna och jag har tagit bort dom. Det funkar ändå inte. Någon som vet vad det kan vara för fel? Jag har en Magic Star 256MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 fick du me nåt program på CD:n? På min Mp3 måste jag ha ett program, en drivrutin räcker inte. annars prova att läsa manualen, man kanske måste använda ett annat sätt på Win 98. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Har du nyaste firmwaren i spelaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 ahum....fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Vadå fel forum? Jag ska kolla om jag kan hitta något nyare firmware till den. Det finns inget program till den, bara drivrutiner som måste finnas till Win98. Det ända programmet som finns är ett som är till för att man ska kunna spara e-post på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 asså, en MP3 spelare är ju en sak man spelar musik på (typ som en freestyle) swå vad ahr det med PC att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Spelar ingen roll om det är i media- eller pcforum då problemet är att han inte kan få den att fungera på en PC med Windows 98. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 jaha, sorry att jag la mig i då^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Jag hade högerklickat på Den Här Datorn och sen Enhetshanteraren. Du kanske måste installera om drivarna. Annars kanske din farsgubbe inte har uppdaterat 98:an ifrån Windows Update som den kanske behöver för USB-Masslagringsenheter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 det ligger nått i det du säger^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Både jag o farsgubben kollar efter uppdateringar med jämna mellanrum (ca 1 gång varje månan). Så det är det inte fel på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Så e det för mej också på min windows 98.. Du får kolla igenom skivan efter program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.