Hoppa till innehåll

Moderatorerna


Champion
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har kollat runt massor på sidan och konstaterat att vissa moderatorer inte är så aktiva. De är säkert inne på forumet och kanske även skriver ibland, men jag har nästan inte sett en enda moderator på senaste tiden. De flesta verkar vara inne rätt ofta, men för att vara helt ärlig har jag inte sett Dannie eller Ytterman vara inne en enda gång under min tid här på fuska. Draghon har inte heller varit inne på senaste tiden.

 

Jag tycker inte det är aktivt nog, är man moderator ska man väl vara inne mer än medlemmarna. Jag tycker alla moderatorer ska skärpa sig, eller kanske inte vara moderator om ni inte klarar av det.

 

Jag säger inte att någon är dålig eller dömmer inte heller någon individ, men i det stora hela är det inte aktivt nog på moderator sidan.

 

Jag hoppas inte att detta är för likt den andra tråden om moderatorerna, där stod det ju om annat.

 

/Trayton

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, precis. Du har en poäng där. Det är väl så att de äldre inte har tid eller lust med fuska.se helt enkelt... Om jag ska skriva det själv så har jag ingen lust jag heller(spelar tv-spel istället) :)... Och om någon mindre skulle bli moderator hade väl folk klagat på det också...Det var roligare för 4 år sedan...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har kollat runt massor på sidan och konstaterat att vissa moderatorer inte är så aktiva. De är säkert inne på forumet och kanske även skriver ibland, men jag har nästan inte sett en enda moderator på senaste tiden. De flesta verkar vara inne rätt ofta, men för att vara helt ärlig har jag inte sett Dannie eller Ytterman vara inne en enda gång under min tid här på fuska. Draghon har inte heller varit inne på senaste tiden.

 

Jag tycker inte det är aktivt nog, är man moderator ska man väl vara inne mer än medlemmarna. Jag tycker alla moderatorer ska skärpa sig, eller kanske inte vara moderator om ni inte klarar av det.

 

Jag säger inte att någon är dålig eller dömmer inte heller någon individ, men i det stora hela är det inte aktivt nog på moderator sidan.

 

Jag hoppas inte att detta är för likt den andra tråden om moderatorerna, där stod det ju om annat.

 

/Trayton

 

Håller med dig totalt.

Nico är mest aktivast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur anser du att vi är inaktiva? Vi tar hand om anmälningar, vi kontrollerar fusk, det är bara det att vi kanske inte skriver särskilt mycket. Själv tycker jag att det inte finns några intressanta trådar att skriva i för tillfället så jag kollar bara igenom trådar utan att skriva något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...