yoZhi Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 hunter e skit roliga i början, sen efter lvl 40+ börjar dom bli tråkiga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Han ville som sagt vara orc. Iallfall, om du e horde hadde jag rått dig att välja en björn i början. Hög def, hyfsad att och hyffsad hp. Visst, inte lika snabb som en nightsaber, men dock bättre blocker. Och är det inte det man vill ha? Så att man själv kan stå och lattja med båge/gevär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aros Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Han ville som sagt vara orc. Iallfall, om du e horde hadde jag rått dig att välja en björn i början. Hög def, hyfsad att och hyffsad hp. Visst, inte lika snabb som en nightsaber, men dock bättre blocker. Och är det inte det man vill ha? Så att man själv kan stå och lattja med båge/gevär Japp jag vill vara orc..funderade på björn innan så det blir nog en sådan :D Synd att paint master var alliance för annars kunde han ha hjälpt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 du ska vara warrior dom kan ha ded bästa armorn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 du ska vara warrior dom kan ha ded bästa armorn :) Han sa att han ville ha ett combat pet, det kan man inte ha som warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Warrior/Engineering/Compact Harvest Reaper Kit/Battle Chicken/Mechanical Dragonling och hela baletten... Går finfint att ha en tuff kompanjon som Warrior också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 hunters har ganska mycket armor + pet ... dom äger lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg