Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Ja då ja men annars kan man få 2 masterbolls och svara nu på latias och latios frågan om du vill komma på första plats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag tror jag vet det nu. Latias kan Mist Ball som Latios inte kan, och Latios kan Luster Purge som Latias inte kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 om latias och latios har ett kön så borde det gå att para dem med ditto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 fotavtrycket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 om latias och latios har ett kön så borde det gå att para dem med ditto Nej, det går inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 första skillnaden:färgen på latias och latios andra skillnaden:könet på latias och latios tredje skillnaden:latias kan mistball men det kan inte Latios fjärde skillnaden:det ska ni lista ut 4 skillnaden kommer bli svår :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Latios lär sig när den "levlar": Psywave Memento Helping Hand Safeguard Dragonbreath Protect Refresh Luster Purge Psychic Recover Dragon Dance Alla med 5 "levlars" mellanrum. Latias lär sig när den "levlar": Psywave Wish Helping Hand Safeguard Dragonbreath Water Sport Refresh Mist Ball Psychic Recover Charm Alla med 5 "levlars" mellanrum. Latios Pokédex info: Even in hiding, it can detect the location of others and sense their emotions since it has telepathy. Its intelligence allows it to understand human languages. Latias Pokédex info: They make a small herd of only several members. They rarely make contact with people or other POKéMON. They disappear if they sense enemies. Kan det vara så att Latios har ett "O" i sitt namn medan Latias har ett "A" i sitt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Nej det var fel igen.Men snart borde nån komma på första plats.Att latias har ett a istället för o är ju en skillnad men det var inte det jag menade :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 F*n,jag är sent ute! Är det att Latios ser mer allvarligare ut än Latias? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Nej det är också fel.Konstigt att ingen vet det förutom jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Nehe?Vi har sagt miljontals svar nu och va f*n får vi för svar? :angry: "Nej,det är inte rätt." Jag menar,kom igen nu va.Alla svar är rätt,ge oss i allafall en lettråd.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 okej det har nåt med stats och göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg