Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Skrivet 22 December 2005 Hej,nu är det frågesport igen och nu är det 7 frågor 1.Är Skitty en sällsynt pokemon i Emerald? Svar: 2.Vad är Rayquasa för typ(t ex ground)? Svar: 3.Säg 2 attacker som tar hela livet i emerald oavsett hur mycket liv man har? Svar: 4. :medieval: Vart kan man fånga Latios och Latias nånstans i Emerald? Svar: 5.Av vilken pokemon kan man få sun stone ifrån på Emerald? Svar: 6.Hur får man Mew i Emerald? Svår7.Vad heter grottan där man fångar Groudon i Emerald? Svara på dem här och ni kan komma på första,andra och tredje plats Tror det är många som kan dem :kung:
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 December 2005 Rapport Skrivet 22 December 2005 Hej,nu är det frågesport igen och nu är det 7 frågor 1.Är Skitty en sällsynt pokemon i Emerald? Svar:Ja 2.Vad är Rayquasa för typ(t ex ground)? Svar:Dragon/Flying 3.Säg 2 attacker som tar hela livet i emerald oavsett hur mycket liv man har? Svar:Fissure & Sheer Cold 4. :medieval: Vart kan man fånga Latios och Latias nånstans i Emerald? Svar: När du klarat Pokemon Ligan och sagt vilken färg "de mysteriska drakaran" har.Om du tog Blue kan du möta Latios överallt i Hoeen,och Latias är poå Southern Island och tvärtom 5.Av vilken pokemon kan man få sun stone ifrån på Emerald? Svar: Solrock 6.Hur får man Mew i Emerald? Svar: Man får via att skicka in spelet till CN och när man får tillbaka spelet har man en Old Sea Chart(eller vad det nu heter). Svår7.Vad heter grottan där man fångar Groudon i Emerald? Svar: Terra Cave Svara på dem här och ni kan komma på första,andra och tredje plats Tror det är många som kan dem :kung: Så där,klart.
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Skrivet 22 December 2005 Bra FisharMario kom på första plats :kung:
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Skrivet 22 December 2005 Starta du också en frågesport FisharMario så är du snäll så jag också får svara :unsure:
Overraild Skrivet 22 December 2005 Rapport Skrivet 22 December 2005 (redigerat) Hej,nu är det frågesport igen och nu är det 7 frågor 1.Är Skitty en sällsynt pokemon i Emerald? Svar:Ja. 2.Vad är Rayquasa för typ(t ex ground)? Svar:Dragon och Flying. 3.Säg 2 attacker som tar hela livet i emerald oavsett hur mycket liv man har? Svar:Sheer Cold och Fissure. 4. :medieval: Vart kan man fånga Latios och Latias nånstans i Emerald? Svar:Nästan vart som helst. 5.Av vilken pokemon kan man få sun stone ifrån på Emerald? Svar:Solrock. 6.Hur får man Mew i Emerald? Skicka in till CN så får man Old Sea Chart. Då kan man komma till World Edge's Island. Svår7.Vad heter grottan där man fångar Groudon i Emerald? Terra Cave. Svara på dem här och ni kan komma på första,andra och tredje plats Tror det är många som kan dem :kung: He he. Hoppas jag har rätt. Redigerat 22 December 2005 av jannejan
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Skrivet 22 December 2005 Du kollade ju på FisharMarios Svar så det giltas inte.Man kan bara komma på första plats förresten
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Skrivet 22 December 2005 Men det var bra ändå om du inte gjorde det
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 December 2005 Rapport Skrivet 23 December 2005 Jag tänker INTE göra någon frågesport!Hela forumet är nerspammat av frågesporter.Jag lämnar Pokemon-forumet om ni inte slutar!!!
Nafrali Skrivet 24 December 2005 Rapport Skrivet 24 December 2005 FisharMario, det är ju bra att dom gör frågesporter för dom som gillar det. Och du ska inte tro att du är någon Pokémon legend eller att du kan allt....
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 December 2005 Rapport Skrivet 24 December 2005 Det har jag inte sagt heller,jag blev bara sur över att alla gjorde frågesporter hela tiden,det är ok med någon frågesport men inte typ 8,det tycker jag är överdrivet.Men nu har det ju minskat med lite frågesporter.
Gäst bra_fusk Skrivet 26 December 2005 Rapport Skrivet 26 December 2005 jag har minskat med frågesporter
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 December 2005 Rapport Skrivet 28 December 2005 Jag vet,det är gud vad sur jag kan bli. :blink: Man ska ju få göra vilka trådar man vill,förutom spamtrådar såklart. ^__^'
Rekommendera inlägg