forum Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Hej är enter the matrix bra ?? funderar på att köpa det men vet ej om det är bra ??? hoppas nån kan hjälpa mig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Det är bra men köp det nya paht of Neo eller hur det stavas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 det var det jag menade men skrev det kanske på ett dåligt sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Enter the Matrix är ett bra Action Spel! fast med många buggar. skulle inte köpa det, satsa på Path of Neo! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 det var det jag menade men skrev det kanske på ett dåligt sätt Du skrev det gammla spelet,men Path of Neo är det nya och man är bara Neo (tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Path of neo verkar grymmt, jag funderar på att köpa det sen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Ja, skanske skulle testa det :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Både path of Neo och Enter the matrix är ur usla spel som bara förstör filmen. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att köpa nått av spelen med tanke på hur dålig styrningen, grafiken och uppläget är. BLÄ! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Både path of Neo och Enter the matrix är ur usla spel som bara förstör filmen. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att köpa nått av spelen med tanke på hur dålig styrningen, grafiken och uppläget är. BLÄ! :huh: grafiken är ju ass bra men det beror ju på hurdan tv man har. så köp en ny tv för grafiken är mycket bättre än dom nya spelen till xbox 360 :evil: :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Både path of Neo och Enter the matrix är ur usla spel som bara förstör filmen. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att köpa nått av spelen med tanke på hur dålig styrningen, grafiken och uppläget är. BLÄ! :huh: phat of neo äger spicielt gafiken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 enter the matrix är vistt kul, och har hyffsat bra grafik.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 enter the matrix är ett av dom spel med de absolut sämsta kontoller jag någonsin spelat. Grafiken i Path of neo kunde ha varit bättre och handligen i spelen förstör bara filmerna!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg