Pelleelle Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 (redigerat) :lol: :D Tog medel för att svår var ju redan svaren uppskrivna av jannejan. :rolleyes: Redigerat 24 December 2005 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Hej,en frågesport till för alla på olika svårighetsgrader.Välj vilken du vill svara på. Lätt 1.Vad heter första staden? 2.Vad heter dem tre start pokemona? 3.Vad utvecklas Torchic till? 4.Finns det nåt Mart i andra staden? Medium 1.När kan man komma till battle frontier? 2.Vad utvecklas Kirlia till? 3.Hur många olika battle grejer finns det på battle frontier? 4.Vad heter det elfte bäret? Svår 1.Vilken pokemon är den sista i pokedexet och den tredje sista? 2.Vilka sorts bär satsar blend master när du möter han(t ex vanliga)? 3.Vilken attack lär sig Jirachi i lv.50? 4.I vilket lv. lär sig Salamence double-edge? Svara på nån svårighetsgrad vad som passar dig :D Jag svarar på alla lätt eftersom att alla andra redan är svarade. lätt: 1. Menar du gymstäder? Jag svarar på båda. i gymstäder är det Rustboro. Annars är det självklart Littleroot. 2. Treecko, Torchic och Mudkip 3. Combuzken 4. menar du gymstäder? gymstäder: nej. Vanliga städer: ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 4 fattar jag inte vad du menar men annars har du rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 4 fattar jag inte vad du menar men annars har du rätt jag väljer lätt1. litteroot eller rustbro 2. tochic mudkip och treecko 3. combusken 4. nej det finns det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 lätt 1.Littleroot town 2.Treecko, Torchic och Mudkip 3.Combusken 4.det finns en mart i Oldale :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 4 fattar jag inte vad du menar men annars har du rätt Pratar du om Dewford (gymstad) så är svaret nej. Pratar du om städer utan gym så är svaret ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg