Adio Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 när jag skall posta en bild på någon tråd så står det ''Försöket att ladda upp en fil misslyckades för att inte de korrekta rättigheterna på 'uploads' mappen är satta. Var god kontakta forumets administratör och informera om felet'' Vad skall jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Du kanske har för stor avatar. Har du kollat att den har rätt format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 när jag skall posta en bild på någon tråd så står det ''Försöket att ladda upp en fil misslyckades för att inte de korrekta rättigheterna på 'uploads' mappen är satta. Var god kontakta forumets administratör och informera om felet'' Vad skall jag göra? Har du kollat synen? Var god kontakta forumets administratör och informera om felet. Först ska du iallafall kolla dina bifogade filer (Kontrollpanelen -> Hantera bifogade filer) och radera onödiga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 har raderat gamla filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Testa igen ;) Bör fungera bättre nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 24 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 tack admin det gör det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.