Jag gillar Dwarf.
Favorit Ras?
Ändrat mig, jag gillar Gnomes :)
undead på horde om man är warrior eller warlock för canabalize är verkligen underbar.
på ally sidan är nog min favorit night elf för dom har stealth =/
Gnomes har ju bästa start spell. Escape artist, gör någon roots eller något så man sitter fast så använder man bara den. Problemet är att det är 1 minuts cooldown.
↗ till inläggetGnomes har ju bästa start spell. Escape artist, gör någon roots eller något så man sitter fast så använder man bara den. Problemet är att det är 1 minuts cooldown.
annars så är undeads will of the forsaken mycket bättre men men, stoneform är också bra.
humans detect invincable är mycket bra också...
orcs bloodrage är bara bra om man är warrior för då skadar man 25% mer =/
tauren är inte heller så pjåkiga med 5% mer health riktigt bra om man är tank.
trolls ability är jag inte så förtjust i, kasta spells lite snabbare i 10 sekunder eller nåt sånt har jag för mig det är.
Dwarfs är bäst :D
gillar gnomes bäst :)
jag gillar tauren och undead
Orc & Human
Tauren...
jag tror jag spyr! först UD det förstår jag dock för dom är ganska coola, sedan DWARF'S?! och 3:a NE? vad är detta? dwarfs är några "sissys" som är kortväxta människor och har ingen class som människor inte kan vara förutom hunters. ush och vem vill rida på en liten sketen vit ram?
sorry för detta inlägg men jag avskyr dwarfs men det betyder inte att ni ska göra det. OBS om ni kör på Khadgar och är dwarf och jag ser er så kommer ni nog få en /rude. det var allt och adjå
OBS: Inga frågor besvaras
Gnome (warrior) ska man vara.
Orc!
Undead! :D
Gnome FTW!
lätt troll!!!
Troll e ju ballast :D har en troll hunter 28
Jag orkade inte läsa alla störda utsende inlägg. Jag röstade på undead för jag älskar deras race skills, som t.ex kanibal och imun mot fear och allt det där =) nice som bara f*n!