Hoppa till innehåll

Favorit Ras?


kola_king
 Dela

Vilken är din favorit ras i Warcraft?  

193 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 139
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fattar inte häller varför man röstar på Blood Elf. De har ju inte kommit ut än.

 

Vad vare som var så kul? Warcraft 3 har inte avvecklats eller något och försäljningen går fortfarande bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Det fanns bara en Blood Elf,och det var Blood Magen(den nye hjälten i Expansionspaketet Frozen Throne.) som tillhörde människorna-dock fanns det en liknande ras,High Elfs.Man kunde köra som dem i ett uppdrag.Man kör som Undead och sen gör man en häxa som kan ta andras kroppar.Om du tar en High Elfs kropp kommer det fram konstiga byggnader.Man kan bygga dem.Så himmlans synd att man inte kan köra som dem i WoW.

 

Dock tycker jag att Pandaren ska vara en ny ras i WoW också.

 

Hurra för Pandaren!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det fanns bara en Blood Elf,och det var Blood Magen(den nye hjälten i Expansionspaketet Frozen Throne.) som tillhörde människorna-dock fanns det en liknande ras,High Elfs.Man kunde köra som dem i ett uppdrag.Man kör som Undead och sen gör man en häxa som kan ta andras kroppar.Om du tar en High Elfs kropp kommer det fram konstiga byggnader.Man kan bygga dem.Så himmlans synd att man inte kan köra som dem i WoW.

 

Dock tycker jag att Pandaren ska vara en ny ras i WoW också.

 

Hurra för Pandaren!

 

Är inte Blood elfs ursprungligen High Elfs bara att dem har döpt om sig?

 

Oddset, fanns/finns är samma ord. Men du måste tänka på gramatiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Det fanns bara en Blood Elf,och det var Blood Magen(den nye hjälten i Expansionspaketet Frozen Throne.) som tillhörde människorna-dock fanns det en liknande ras,High Elfs.Man kunde köra som dem i ett uppdrag.Man kör som Undead och sen gör man en häxa som kan ta andras kroppar.Om du tar en High Elfs kropp kommer det fram konstiga byggnader.Man kan bygga dem.Så himmlans synd att man inte kan köra som dem i WoW.

 

Dock tycker jag att Pandaren ska vara en ny ras i WoW också.

 

Hurra för Pandaren!

 

Jaha,vad är det för fel med min grammatik?

Förresten stavar du fel på "grammatik".Så j*vla patetiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Faktiskt fanns den också i WC3 Reign of Chaos.Det fanns en Draenei,han hette Archimonde och var ledaren før hela Scrouge,eller vad de nu hette....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...