Apoca Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Gamla Zelda i nytt utseende skulle vara roligt att se, typp Zelda link awaking i 3d till game cube eller det äldre spelet från NES skulle kunnas göra i 3D... det skulle säkert bli poppis skulle jag tro, för det är ju fortfarande folk som kör det och om det blev 3D skulle det bli stort, men kanske lite grymare fajting grejer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Ja det hade varit fräckt med Zelda A Link To The Past (Det bästa Zelda spelet som släppts enligt mig) till gamecube och i 3-D, men det hade inte varit samma gamla härliga spelkänsla som i de gamla spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Ja, det skulle nog sälja bra med tanke på hur bra de spelen är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 mm inte samma känsla men grymt och säklingen stort, det kanske är det som behövs för att locka mer kunder till gamecube (har inte själv...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Jamen se till och köp en då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 tyvärr behöver jag inte det, eftersom jag är med och provspelar Nintendos nya spel hemma hos en polare, men det är däför jag undrar var folk tycker om ideén... SNES zelda i 3D... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Ja det hade varit fräckt med Zelda A Link To The Past (Det bästa Zelda spelet som släppts enligt mig) till gamecube och i 3-D, men det hade inte varit samma gamla härliga spelkänsla som i de gamla spelen. men har du spelat metroid till snes då det slår nog f*n alla spel som släpptes till snes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Dom skulle ju kunna lansera det älsta spelet till nes också men det är mycket arbete bakom spelen så jag tror inte Nintendo orkar satsa på älsta spelet,(Zelda till NES kostar idag 400kr! att köpa!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg