Eric_H Skrivet 23 December 2005 Rapport Skrivet 23 December 2005 Jag har 5 frågor från Emerald och 5 från FireRed/LeafGreen. Emerald: Var ligger Regices grotta? SVAR: Var ligger Registeels grotta? SVAR: Var ligger Regirocks grotta? SVAR: Var får man sina Master Ball? SVAR: Vad är det för skilnad på Pokémon Emerald och Pokémon Ruby/Sapphire? SVAR: FireRed/LeafGreen: Vad är den största skilnaden på Pokémon FireRed och LeafGreen? SVAR: Var fångar man Mew? SVAR: Var fångar man Mewtwo? SVAR: Vad heter alla Elite Four? SVAR: Vad heter den sista Pokédexen? SVAR: Ni kan komma etta tvåa och trea.
Gäst bra_fusk Skrivet 23 December 2005 Rapport Skrivet 23 December 2005 Jag svarar på Emerald frågorna. Emerald: Var ligger Regices grotta? SVAR:Grottan på route 105 Var ligger Registeels grotta? SVAR:Grottan på route 120 Var ligger Regirocks grotta? SVAR:Grottan i öknen Var får man sina Master Ball? SVAR:Team acuas hideout vid dem där fyra bollarna och lotteriet Vad är det för skilnad på Pokémon Emerald och Pokémon Ruby/Sapphire? SVAR:Bättre grafik på Emerald och battle frontier Klart Hoppas jag vinner :D
Gäst KNUTTE Skrivet 23 December 2005 Rapport Skrivet 23 December 2005 Jag har 5 frågor från Emerald och 5 från FireRed/LeafGreen. Emerald: Var ligger Regices grotta? SVAR: Var ligger Registeels grotta? SVAR: Var ligger Regirocks grotta? SVAR: Var får man sina Master Ball? SVAR: Vad är det för skilnad på Pokémon Emerald och Pokémon Ruby/Sapphire? SVAR: FireRed/LeafGreen: Vad är den största skilnaden på Pokémon FireRed och LeafGreen? SVAR: Var fångar man Mew? SVAR: Var fångar man Mewtwo? SVAR: Vad heter alla Elite Four? SVAR: Vad heter den sista Pokédexen? SVAR: Ni kan komma etta tvåa och trea. får man nåt om man vinner?
Chilli Skrivet 23 December 2005 Rapport Skrivet 23 December 2005 (redigerat) Jag har 5 frågor från Emerald och 5 från FireRed/LeafGreen. Emerald: Var ligger Regices grotta? SVAR: Route 105 Var ligger Registeels grotta? SVAR: Route 120 Var ligger Regirocks grotta? SVAR: Grottan I sandstormen Var får man sina Master Ball? SVAR: Team Aqua/Magmas hideout och i Id nummer lotteriet Vad är det för skilnad på Pokémon Emerald och Pokémon Ruby/Sapphire? SVAR: Battle Frontier och andra små ändringar FireRed/LeafGreen: VAD ÄR FRÅGAN? Vad är den största skilnaden på Pokémon FireRed och LeafGreen? SVAR: Olika Pokémon Var fångar man Mew? SVAR: På Worlds edge Island Var fångar man Mewtwo? SVAR: I Cerulean Cave Vad heter alla Elite Four? SVAR: Sidney, Phoebe, Glacia, Drake och The Champion Vad heter den sista Pokédexen? SVAR: National Dex Redigerat 23 December 2005 av Chilli
Eric_H Skrivet 24 December 2005 Författare Rapport Skrivet 24 December 2005 Jag har 5 frågor från Emerald och 5 från FireRed/LeafGreen. Emerald: Var ligger Regices grotta? SVAR: Route 105 Var ligger Registeels grotta? SVAR: Route 120 Var ligger Regirocks grotta? SVAR: Grottan I sandstormen Var får man sina Master Ball? SVAR: Team Aqua/Magmas hideout och i Id nummer lotteriet Vad är det för skilnad på Pokémon Emerald och Pokémon Ruby/Sapphire? SVAR: Battle Frontier och andra små ändringar FireRed/LeafGreen: VAD ÄR FRÅGAN? Vad är den största skilnaden på Pokémon FireRed och LeafGreen? SVAR: Olika Pokémon Var fångar man Mew? SVAR: På Worlds edge Island Var fångar man Mewtwo? SVAR: I Cerulean Cave Vad heter alla Elite Four? SVAR: Sidney, Phoebe, Glacia, Drake och The Champion Vad heter den sista Pokédexen? SVAR: National Dex Fel till både Chilli och Bra fusk på Vad är det för skilnad på Emerald och Ruby/Sapphire. Det är: 1. Bättre grafik. 2. Battle Frontier. 3. Championen är olika. 4. Man kan fånga både Groudon och Kyogre. 5. Man möter både Team Aqua och Magma. DET är skilnaderna. Fast jag skrev bara skilnaden.
flygon Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Jag har 5 frågor från Emerald och 5 från FireRed/LeafGreen. Emerald: Var ligger Regices grotta? SVAR: Route 105 Var ligger Registeels grotta? SVAR: Route 120 Var ligger Regirocks grotta? SVAR: Grottan I sandstormen Var får man sina Master Ball? SVAR: Team Aqua/Magmas hideout och i Id nummer lotteriet Vad är det för skilnad på Pokémon Emerald och Pokémon Ruby/Sapphire? SVAR: Battle Frontier och andra små ändringar FireRed/LeafGreen: VAD ÄR FRÅGAN? Vad är den största skilnaden på Pokémon FireRed och LeafGreen? SVAR: Olika Pokémon Var fångar man Mew? SVAR: På Worlds edge Island Var fångar man Mewtwo? SVAR: I Cerulean Cave Vad heter alla Elite Four? SVAR: Sidney, Phoebe, Glacia, Drake och The Champion Vad heter den sista Pokédexen? SVAR: National Dex loretti?vem är det? du menar väl lorelei? och det finns fler skillnader, t.ex battle tents, att alla contests ligger i lilycove city.men om jag ska skriva ner alla kommer jag få permanent skrivkramp. Redigerat 6 Januari 2006 av flygon
flygon Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Jag har 5 frågor från Emerald och 5 från FireRed/LeafGreen. Emerald: Var ligger Regices grotta? SVAR: Route 105 Var ligger Registeels grotta? SVAR: Route 120 Var ligger Regirocks grotta? SVAR: Grottan I sandstormen Var får man sina Master Ball? SVAR: Team Aqua/Magmas hideout och i Id nummer lotteriet Vad är det för skilnad på Pokémon Emerald och Pokémon Ruby/Sapphire? SVAR: Battle Frontier och andra små ändringar FireRed/LeafGreen: VAD ÄR FRÅGAN? Vad är den största skilnaden på Pokémon FireRed och LeafGreen? SVAR: Olika Pokémon Var fångar man Mew? SVAR: På Worlds edge Island Var fångar man Mewtwo? SVAR: I Cerulean Cave Vad heter alla Elite Four? SVAR: Sidney, Phoebe, Glacia, Drake och The Champion Vad heter den sista Pokédexen? SVAR: National Dex worlds edge island? du menar faraway island. plus de olika deoxys formerna. Redigerat 6 Januari 2006 av flygon
Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 Men World Edge's Island och Faraway Island är samma ö.
Rekommendera inlägg