von kluth Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Jag planerar int sp mycke, hoppas bara att julafton kommer snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Spela data, va inne på fuska.se forumet och vara med kompisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Äta Julskinka och dricka Julmust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Äta Julskinka och dricka Julmust Inget mer?Du kommer att bli jätte fet. :blink: Jag kommer att Njuta av jullovet(Mest nätet, reklam o fuska.se) och sen spela fotboll och massa saker :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Ska bara slappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Slappa, festa, lira spel som jag fått i julklapp... Och mycke mer :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 bara slappa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Jag ska slagga hela lovet.....nästan, jag ska till väla snart o bli fattig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Åka Snowblades i någon skidbacke. Och immorn så ska jag spela fotbollscup i ett fotbollstält och det ska vara 18 minusgrader så det kommer vara extremt kallt ;) Redigerat 5 Januari 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 jag får skotta... straffet för att man bor i norrland <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Ägna mig ett par timmar om dagen att skriva på en novell jag har börjat med. Planerar att kanske prova ge ut den som bok? Men annars så ska jag ta det lugnt, njuta av bredbandet vi fått nu och verkligen ladda ner saker från internet. Som just nu blir det att lyssna på Ray Charles hela vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Slappa (har vart sjuk och legat på sjukhus nåra dar så ja får inte vara ute) Men typ datan och teven (mina 2 bästa polare :P ) är väll de som kommer dominera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.