RengeR Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Jag har programmerat en Tibia Item Editor. Jag kan göra items men det är ett misstag jag gjorde; Man kan bara göra items till char's som är lvl 20+. :blink: Skicka ditt account och password till: mr_erico3@hotmail.com. OBS! Accountet och Passwordet måste vara giltligt!; Annars går det inte att skaffa itemsen. Vill du vara med om att få dina dröm grejer? Allt du behöver göra är skriva; ditt account, password och vilka items du vill ha till: mr_erico3@hotmail.com. Bara så ni vet jag är programmerare och jag kan skapa egna program. Även hack program! =) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 hahahahahahaahah n00b fattar du hur n00big du gör dej? okej..här e mitt user/pass RengeR jageenlitenn00bjeavel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Den här har då ingen framtid. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg