pollenallergi Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 *hyr en truck för att flytta tråden...* *ringer...* *gurras maskin. truck? nae, vi har julstängt idag* *shit också* *hyr en helikopter* *ditt samtal har placerats i kö. du är nummer 94 i kön. ~dålig julmusik~* *ringer Göran...* *ja tjaru, jo det är ju val nästa år så om du kunde låna mig en... vad? på semester? jamen faen...* *schnyfft, jag kan inte flytta tråden!* ~jultomten landar~ *hejdu, rudolf och jag kan ta med oss tråden och dumpa den i något annat hörn av servern om du vill!* *perfekt, tackar tomten!* *tråd flyttad by tomten (da redman) and rudolf (da raindeer)* Fy f*n va kass.. Kunde inte hålla mig, ledsen. Hejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 tack för komplimangen! back to topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.