Hoppa till innehåll

Har Ni Spelat Athen 2004?


TheUnnamed

Har ni spelat Athen 2004?  

34 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Har alltid hatat olympics spelen. ser ingen humor i att springa på banor kasta spjut etc etc. nä de u ju för fasen ingen action eller spänning i de spelen. Och vart ska man få den där härliga adrenalin kicken då?

 

Hur kan man gilla olympiska spelen? ett himla evenemang som går över alla bra filmer som annars skulle ha gått, i 5 veckor. Finns inge bra med det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har alltid hatat olympics spelen. ser ingen humor i att springa på banor kasta spjut etc etc. nä de u ju för fasen ingen action eller spänning i de spelen. Och vart ska man få den där härliga adrenalin kicken då?

 

Men seriöst menar ni allvar ... Fotbolls Em/Vm och OS är ju det bästa som händer!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Juppy vi har förståt att du tycker det så var så snäll och håll k*ften du behöver inte skriva komentarer som "det suger" jag vet att du inte har skrivit så men du framhäver det! Okej jag är inte så mycket för sånna spel men jag vill välldigt gärna pröva det. Och vad är det för mening att BARA köra skutspel... Jag kör oxå skutspel ganska ofta men man kan inte bara köra 18+ spel man måste kunna spela andra spel som os eller fotbollsspel.

Redigerat av filkar664
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Juppy vi har förståt att du tycker det så var så snäll och håll k*ften du behöver inte skriva komentarer som "det suger" jag vet att du inte har skrivit så men du framhäver det! Okej jag är inte så mycket för sånna spel men jag vill välldigt gärna pröva det. Och vad är det för mening att BARA köra skutspel... Jag kör oxå skutspel ganska ofta men man kan inte bara köra 18+ spel man måste kunna spela andra spel som os eller fotbollsspel.

 

Och vem fasen har sagt att jag BARA spelar skjutspel! har aldrig påståt det. Spelar massor av sport spel. men OS e en av de saker jag håller mig undan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
×
  • Skapa ny...