cool_yous Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Tips: om det e trögt att spela så å till options och gör fastest så går det fortare men det är inte ett fusk :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Lite småonödigt inlägg. Det funkar på Red alert med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Fel stavat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Command and Conquer eller?? eller i mitt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 men i för sig hur gör man så man har typ som du Kassler _________________ Vill någon vara med i min "Hata PlayStation 2 Till Varje Pris Klubb". Skicka ett Pm till mig och förklara på vilket sätt ni hatar den och att ni vill bli medlem. Medlemmar: Kannibalgäddan, bongobob, coolsamus, Xboxplayer, Spelnisse, Cir3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag sa ju det hallå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jo det kan vara bra ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 men jag sa hur gör man så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimmi_zatza Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 tjabba vad göres jag älskar Counter strike men jag gillar också annat kan nån som vet hur man fuskar till CS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 men jag sa hur gör man så Vadå? menar du signaturen så ändrar du den i profilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag menar att hur gör man så det står typ som du nu Kassler det kommer ett sträck sen står det typ du kassler _________________ Vill någon vara med i min "Hata PlayStation 2 Till Varje Pris Klubb". Skicka ett Pm till mig och förklara på vilket sätt ni hatar den och att ni vill bli medlem. Medlemmar: Kannibalgäddan, bongobob, coolsamus, Xboxplayer, Spelnisse, Cir3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.