miniman Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 jag har en klan som heter MwD.Gaming och möt oss i pcw här är sidan Länk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 jag har en klan som heter MwD.Gaming och möt oss i pcw här är sidan Länk Får jag va me elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 jag har en klan som heter MwD.Gaming och möt oss i pcw här är sidan Länk orka med n00bs ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Ja vist våran klan heter CK CLAN KILLERZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 (redigerat) Här är sidan Redigerat 26 December 2005 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 här är länken clanens sida Var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 där det står clanens sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Ursäkta men var CLAN Killerz det n00bigaste namnet ni hittade? Nej tack, vi vill inte möta eran klan Dock kanske det skulle vara kul att spöa er på DH någon gång Redigerat 26 December 2005 av xiao-x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) jag har en klan [KFL] Killed For Life med den är 50 ggr bättre än dig och hela din klan orka med noobs (OBS HEMSIDA FORMAS!) bara så ni vet vi är 3 i clan och har vunnit 12 clanmatcher KL din tjuv jag håller på med en sida i forumer!:) Redigerat 26 December 2005 av Krans-Dans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) jag har en klan [KFL] Killed For Life med den är 50 ggr bättre än dig och hela din klan orka med noobs (OBS HEMSIDA FORMAS!) bara så ni vet vi är 3 i clan och har vunnit 12 clanmatcher KL din tjuv jag håller på med en sida i forumer!:) hehe jaja men det var inte jag som gjorde sidan:P och xiao-x värför är dt noobigt med att hetta clan killerz? krans-dans är det mej el xiao-x du pratar med? Redigerat 26 December 2005 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 jag anser folk n00biga som använder det här i namn och saker som är internet relaterat : Killer/Killers/Killerz Blood Dark Master Mega ultra Super mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 jag har en klan som heter MwD.Gaming och möt oss i pcw här är sidan Länk n00bs?Du kanse är än för att du inte vågar visa vad du går för? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg