Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Elias: 2/10 Starka,men bara legendariska. Eric H:9 och ett halvt/10. Såååå nära,men Mewtwo är i vägen!Akta!Jag måste på toa!!! Armida:7/10 Halva är fullt av legendariska.Inge bra. Poch: 9/10 w00t!Du har redan fått en nia!Fantastiskt bra team!I allafall för att kommit så långt,det är bara att de inte är tillräckligt starka och det är för få Pokemon. Fortfarande en 9,min lille vän.Ok,jag kanske är kort i storleken,men du fattar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 swampert lv 44 skarmory lv 40 jag är på jakt efter en horsea, dom är ju sjukt sällsynta x) Du får bara en 6:a utav mig :( Du har tränat dem sjukt snabbt men har bara 2 pokemon fixa ett par till så höjs mitt betyg :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Umber Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Elias: 2/10 Starka,men bara legendariska. Eric H:9 och ett halvt/10. Såååå nära,men Mewtwo är i vägen!Akta!Jag måste på toa!!! Armida:7/10 Halva är fullt av legendariska.Inge bra. Poch: 9/10 w00t!Du har redan fått en nia!Fantastiskt bra team!I allafall för att kommit så långt,det är bara att de inte är tillräckligt starka och det är för få Pokemon. Från mig får du 9/10. Skaffa bara mer Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Vi tre har något gemensamt,vi tycker Poch ska skaffa fler Pokemon. Poch: Jag kom o tänkte på att om att du får en 10+ av mig om du skaffar Pokemon av olika sorter,inte två vattenpokemons,så skippa Horsean. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) Är det nån som ska poäng sätta mej? jag skrev: Nu har jag bytt mina bästa Pokémon från sapphire till Emerald och startat ett nytt spel på sapphire. Där har jag: Combusken: lvl 18 eller 19 minns inte riktigt. Wurmple: lvl 6 (använde den till en dubbelstrid för att klara en Lotad) Jag har precis klarat andra gymmet så alltså tycker jag att mitt team är hyfsat. Nu ger jag mitt team typ 4/10. Jag hoppas nån poängsätter det här. Redigerat 27 Januari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 10/10 Mitt lag på Emerald Mew lv.100 Mewtwo lv.100 Groudon lv.100 Kyogre lv.100 Rayquasa lv.100 Zapdos lv.100 Det är mitt lag i Emerald :D Sätt betyg på det Jag tycker 9/10 själv :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Tack så jättemycket Tomatketchup. Nu har jag bytt mina bästa Pokémon från sapphire till Emerald och startat ett nytt spel på sapphire. Där har jag: Combusken: lvl 18 eller 19 minns inte riktigt. Wurmple: lvl 6 (använde den till en dubbelstrid för att klara en Lotad) Jag har precis klarat andra gymmet så alltså tycker jag att mitt team är hyfsat. Nu ger jag mitt team typ 4/10. 3/10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Poch: 5/10 Se nu till att inte ha en legendarisk i ditt team för då kan du få en tia av mig. One Piece: 9/10 Bra,men du har legendariska,sorry -_- Bra för att ha klarat 3 gym!! 8/10 Skaffa mer pokémon bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Nu har jag skaffat ett nytt team som jag håller på att träna (utan legendariska): Sceptile Lv 78 Tropius Lv 27 Ampharos Lv 39 Octillery Lv 35 Bagon Lv 35 Heracross Lv 27 Betygsätt det (jag slår vad om att jag inte kommer att få högt betyg). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 typ 5 och ett halft/10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Nu har jag skaffat ett nytt team som jag håller på att träna (utan legendariska): Sceptile Lv 78 Tropius Lv 27 Ampharos Lv 39 Octillery Lv 35 Bagon Lv 35 Heracross Lv 27 Betygsätt det (jag slår vad om att jag inte kommer att få högt betyg). Ingen uber-Pokemon, det är bra + att Pokemonen som du har valt i ditt Team har nästan bara olika typer. Fast du har inte så jätte hög level.Betyg: 8/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Mitt team på Emerald: Swampert Lv 96 Altaria Lv 66 Metagross Lv 55 Gardevoir Lv 42 Loudred Lv 36 Milotic Lv 79 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg