💬
Logga in
Fuska.se

Vad Fick Ni I Julklapp ?

70 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

JA HÄR KAN NI SKRIVA VAD NI FICK I JUL KLAPP.

Nivå 0 · Nykomling

Jag fick en min dirt bike. Så här ser den ut

http://www.mp-bikes.se/bse-821b-1.jpg

Nivå 0 · Nykomling

Fick ett Nintendo DS, Castlevania: Dawn Of Sororw, Godis, Datamus, Böcker, almenacka, väckarklocka, pengar och inge mer.

Nivå 0 · Nykomling

ett XBox 360 ( :P ), ett soft air gun, choklad, pengar och "Kameo: elements of darkness. (ägande spel)

Grymma hörlurar till datorn, skit grymma, Warcraft III Region chaos, kläder, 1000 kr, och mycket mer :)

Kläder(kalsonger,jo man tackar)från syrran,Nintendo DS(nu kommer jag vara på Nintendo DS forumet mer :P),200 kronor(gav allt till mamma,jag var skyldig henne just 200 <_<),nässesär(jag börjar bli vuxen :P),2 dvd:er(inte komedier :(),och två Bert-böcker(Ye!Mina favo-böcker :D)

Nivå 0 · Nykomling

Poker set, och pengar. Och diverse Badrums saker.

[fel staving]

[Det var som f*n, felstavning på felstavning -.-]

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

3 böcker, Nintendo DS, Tony hawks american sk8land(bra spel) kalsonger, Mycke godis, m.m

Nivå 0 · Nykomling

3800 kr, godis, pistvakt film, Deodorant :P, böcker, med mera.

Nått tips vad jag kan köpa för pengarna?

Nivå 0 · Nykomling

1300kr, Klocka med försäkring, kläder, och kalle anka pocket

Nivå 0 · Nykomling

John fogertys senaste skiva, CCR DVD, DBZ budokai II, minneskort GCN, MP3 spelare, m.m

Nivå 0 · Nykomling

PSP,1500 kr,kläder,böcker,eltandborste och ny mysig MORGONROCK!

Nivå 0 · Nykomling

psp, 3200:-, kläder, nytt högtalarsystem, 3 böcker, 3 filmer, en tablettask ^^, oså nått mer

Nivå 0 · Nykomling

Digitalbox(Med alla SVTs kanaler[förutom alla regionala] och 4an), 1300 kr, En One Piece bok, Fantomen 2005, sängklader, scartcentral~, TV-bord, lampor, glödlampor, 4 T-shirts, 2 par shorts, 2 par byxor, en tjocktröja(den var för liten, får nog byta imorgon), en Trisslott(nit) och 100kr på mitt kontantkort.

Nivå 0 · Nykomling

Massa pengar. Filmer och 2 böcker.

25 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

Typ 8 kg marsipan >_<..En massa kläder..3000 kr..

Ett blåsrör - Wäähä nu ska jag förgöra typ alla ;D

Och massa godis..synd att man är allergisk mot godis..attsen..jälva tomte ;(

Nivå 0 · Nykomling

jag fick 1gig minneskort till PSPn, GTA:Liberty City Stories, 2000 kr, 2 chokladaskar(av farmor och Mormor), Smällare(och en tändare), 2 deos, 2 duschkrämer, ny mus till datorn,några tröjor det var nog allt och det var en lyckad julafton!

Nivå 0 · Nykomling

Ush..Nu börjar man verkligen förstå att julen betyder mindre o mindre..Julstämning vad e det? Allt sånt slutar när man fyller typ 12 asså..

Ajja, 14 årig grabb önskar sig inte mycket..

2 dyra parfymer, 1 skitsnygg Puma tröjja, ett par asläcka Pumashorts, kalsonger, ett assnyggt halsband, morgonrock, choklad, Eminems nya CD -Curtain Calls (f*n va bra den e) och 1800 rikstaler. + att jag har kvar lite av mitt barnbidrag 700 spänn.

Så nån dag ska jag åka o köpa en j*vla massa musik o en ny bas..Har bara en 15tummare..Vill ha 2 :D

Nivå 0 · Nykomling

GBA spel, headset, kudde, kudde till, tröjja, Massor och åter Massor av Böcker

Nivå 0 · Nykomling

Fick inte så mycket dyrt och fint, men jag har egan pengar som jag köper för... :) (Är inget j*vla rikemansbarn, som de andra verkar vara...)

Fick 300 (trehundra) kronor, 2 spel (Vem där? och Sänka Skepp), tandborste och tandkräm. Godis, kläder, 2 böcker m.m.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.