Mackan-DMC Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Hur spelar man som Kong? Jag vill såååååå gärna spela de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Du får spela som king kong en bit in i spelet inte direkt! :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 är kin kong spelet värt att köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Man spelar som kong i 3rd person wiew. alltså du ser kong på skärmen. Spelet har usel grafik till PS2 tråkig handling men mest av allt så är fienderna och vapnen urtrista. Det är helt onödigt att köpa det till PS2 eftersom grafiken är så usel. Och eftersom grafik är exakt lika dan till data som det är till Xbox 360 så kan man lika gärna köpa det till PC, där det iaf är vätig grafik. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 :D den e värd att köpa :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Jag testade King kong till Xbox-360, jag tyckte inte det var så imponerande, grafiken har ju såklart ett +, men annars tyckte jag det inte var så speciellt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Är det värt att köpa till ps2? är grafiken verkligen så dålig som det sägs? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Jag tycker den e värdelös. köp till data om du vill ha det i bra grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 om du nu har en bra dator, för det krävs väl en del eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 om du nu har en bra dator, för det krävs väl en del eller? det är inte värt att köpa det suger fett mycke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Om man har en bra tv så är de bra grafik,jag har de själv till ps2 och de är inte så dålig grafik som dom säger jag lovar! :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Det du gör bättre när du köper en ny TV är upplösningen. inte grafiken. grafiken kan du inte ändra på hur stor TV du än köper. Men det ser snyggare ut. men själva spelet har inte blivit nå snyggare. bara bilden du ser på TV:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg