Sinclair Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Men grafiken är inte så dålig som du säger! ;) :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Det beror vad man gämför med. Det är ABSOLUT inte det snyggaste spelet till PS2 långt där ifrån. Men grafiken är ju inte 100% sämst heller. Det e ju inte Pong grafik precis. men man skulle ha kunnat göra det 20 ggr bättre än vad det blev. det har typ medelgrafik för en PS2, spel som FFX och KILLZONE använder PS2:s fulla grafik kapasitet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Grafiken duger ju det är ju inte den sämsta i världen ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 ehh.......var det inte exakt det jag sa i mitt förra inlägg? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 :angry: hallå det inte alls så dåligt grafik <_< :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duckman Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 men varför köpa king kong,det finns så många andra spel som är bättre..Jag tycker iaf inte att King kong är värt att lägga cash på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 De är grymt att spel king kong och brottas med t-rex! :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg