Nimtro Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 (redigerat) Innan jullovet började så hörde jag några av mina kompisar att musiken är lite läskigt typ när en tjuv kommer. Så jag undrar om det är det när en tjuv kommer... eller kommer det igentiligen någon musik när en tjuv kommer? :huh: edit: ingen som vet? Redigerat 25 December 2005 av luzzai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 asså är det ingen här som vet ( om musiken är det) (eller om det inte kommer nån musik). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) f*n vikken onödig tråd.. spelar det så j*vla stor roll hur musiken e när en tjuv kommer?? Redigerat 30 December 2005 av Neldemo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 <_< totalt onödigt ämne men, svaret är Ja, man hör en musik som är rätt annorlunda, men den är inte på något sätt läskig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamergirl Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Den kan u uppfattas som... annorlunda, jämfört med de käcka melodierna i Bygg- och Köp-läget. /GamerGirl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockin' Puppy Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Ja, det kommer musik. Men den är inte läskig. Lite annorlunda bara... Om du vill att en tjuv ska komma utan att du behöver vänta på den: 1. Ta upp fuskrutan(i kvarteret) [ctrl + shift + c). 2. Skriv in: boolProp TestingCheatsEnabled true 3. Gå in på en tomt(med en familj). 4. Köp en sak(du behöver inte bygga något hus, bara köpa en eller två saker) och ett tjuvlarm/telefon. 5. Håll ner Shift samtidigt som du klickar på brevlådan. 6. Det kommer komma upp en massa alternativ, välj "Force Burglar" Då kommer det komma en tjuv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg