the bullet Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag tycker vi ska ha kvar 18:års gränsen på att köpa smällare. En kille i min klass skadade handen rätt rejält förra året, men 18:års gränsen ska va kvar, det e min åsikt ialf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 (redigerat) Vare sig du tycker så eller inte så måste det vara kvar. ;) Hur tror ni att det skulle se ut ifall 8 åringar gicj och köpte feta raketerna? Redigerat 1 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Man borde inte få köpa dom när man är 18-. Men man kan få använda dom i vuxet sällskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 I ett noggrant vuxet sällskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Mm.. det skulle ju va de bästa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag tycker att åldern på smällare ska var 15-16 med föräldranas tillåtelse ;) eller så skulle man få göra ett slags tets & kolla om man var mogen för smällar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Ett test!? Riktigt dålig idé, du! När testet är så kommer de att göra allt perfekt för att få ha smällare, men sedan kommer de ha krig och spränga brevlådor och all möjlig skit. Dålig idé... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Ett test!? Riktigt dålig idé, du! När testet är så kommer de att göra allt perfekt för att få ha smällare, men sedan kommer de ha krig och spränga brevlådor och all möjlig skit. Dålig idé... Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Tycker ni smällare ska vara från 18 år elr inte?..Kan barn klara sig själva med smällare? jag tycker att det är bra för det är ju farligt... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Jag tycker att åldern på smällare ska var 15-16 med föräldranas tillåtelse ;) eller så skulle man få göra ett slags tets & kolla om man var mogen för smällar :P Ett test? :POch hur ska testet vara? Alltså vad kommer man få göra för att visa att man är mogen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (Fusion @ 29/12-2005 19:12:42) (ps2_master @ 29/12-2005 09:12:01) Smällare får säljas,men inte till mindreåriga,och ja,jag tycker att det ska vara förbjudet för dem som är mindre än arton. Men det finns ju smällare för femton åringar. Är det inte så att dom har tagit bort smällarna, men det finns ju kvar smatterband och sånna saker. Men jag har iaf inte sett några smällare.. <{POST_SNAPBACK}> Vart bor du egentligen? Det säljs visst här,som t.ex i Coop Forum,Maxi,Bauhaus osv.. <{POST_SNAPBACK}> Smällare har ju visst förbjudits! Raketer får man köpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Vad är skillnaden mellan Raketer och smällare? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.